Przypominamy wszystkim mieszkańcom, że 15 sierpnia minął termin płatności pierwszej raty za śmieci. Prosimy o uregulowanie płatności zanim zostaną naliczone odsetki. Informujemy również osoby, które uiściły wpłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w kwocie wyższej niż należność wynikająca z deklaracji, np. za pół roku z góry, o konieczności wypełnienia wniosku dostępnego poniżej i dostarczenie go do Urzędu Gminy w Istebnej, pokój 207. Informujemy także o ważnych zasadach dotyczących odbioru odpadów przez firmę wywozową. Śmieci wystawiamy w widocznym miejscu przed nieruchomością w przeddzień lub do 7 rano w dniu wywozu i pozostawiamy je tam przez cały dzień, gdyż firma w zależności od wielkości rejonu może przyjechać o różnym czasie. W razie gdyby śmieci zostały nieodebrane prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (33) 855 65 00 wewn. 51 w następnym dniu po planowym wywozie. Zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 193, poz. 1287 ze zm.) właściciele nieruchomości zabudowanych lub inne podmioty uwidocznione w ewidencji gruntów i budynków, które takimi nieruchomościami władają, mają obowiązek umieszczenia w widocznym miejscu na ścianie frontowej budynku tabliczki z numerem porządkowym i nazwą ulicy. Poniżej znajduje się harmonogram wywozu odpadów na terenie Gminy Istebna oraz wniosek o rozliczenie nadpłaty.
|