|
|
•
Turystyka
»
Beskidzka 5
»
„Siła płynie z gór!”
|
|
„Beskidzka 5 – widoki na dobrą kondycję”.
|
W maju 2010 r. zrealizowany zostanie II etap ogólnopolskiej kampanii promocyjnej Beskidzkiej 5, adresowanej przede wszystkim do rodzin z dziećmi z całej Polski, poszukujących miejsca do atrakcyjnego spędzenia wakacji letnich. Slogan tego etapu kampanii to „Beskidzka 5 – widoki na dobrą kondycję”. W ramach tego etapu w pięciu dużych miastach Polski – Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie – pojawią się wielkoformatowe bilbordy, które zapraszać będą do aktywnego wypoczynku w Beskidzie Śląskim. Obszerny, 6-stronicowy artykuł o Beskidzkiej 5 ukaże się w dwóch czasopismach lotniskowych, dystrybuowanych na lotniskach w Katowicach i Krakowie. Beskidzka 5 będzie reklamować się także w Internecie – baner promocyjny pojawi się na głównej stronie portalu Onet.pl, a do klientów poczty na portalu Onet trafią maile zapraszające do spędzenia letniego urlopu w naszym regionie. Ostatnim kanałem promocji będzie telewizja – planowana jest realizacja studia wyjazdowego na terenie gmin Beskidzkiej 5 w ramach programu Dzień Dobry TVN. Emisja programu odbędzie się na żywo 14 maja 2010r. Gminy Beskidzkiej 5 nie mogłyby zrealizować tak obszernej i kosztownej kampanii promocyjnej, gdyby nie otrzymały na ten cel wsparcia z funduszy unijnych. Przeprowadzenie kampanii stało się możliwe dzięki współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Gminy Beskidzkiej 5 zawarły na potrzeby realizacji tego przedsięwzięcia umowę partnerską. Liderem projektu zostało Miasto Ustroń, które pełniło rolę lidera także we wcześniejszym projekcie realizowanym przez Beskidzką 5 – „Program rozwoju i promocji produktów turystycznych i kulturowych Beskidzkiej 5”, a jego partnerami gminy Brenna, Istebna, Szczyrk oraz Wisła. Projekt „Siła płynie z gór – ogólnopolska kampania promocyjna Beskidzkiej 5” został złożony w konkursie w ramach Działania 3.4. „Promocja turystyki” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2007-2013, w którym uzyskał bardzo wysoką ocenę i został wybrany do dofinansowania. Dzięki temu nasz region ma szansę stać się bardziej rozpoznawalny w całej Polsce i przyciągnąć nowe grupy turystów.
|
|
|
|
|